Besviken med stort B!

Besviken på precis allt nu! tror det är en bieffekt för jag är så trött har inte kunnat sova har en klump i magen!

Men men vem hinner bry sig idag, imorgon, om en vecka?

imorgon ska ja upp kl 6 har ja bestämt mig annars kmr ja aldrig upp om ja ligger och drar mig så tidigt på morgonen, sen ska jag till APskolan efter intervjuen å ha massa bajs lektioner :( buhu, skolan är det sista man vill ha nu. skulle kunna stanna i min säng i evigheter! bara ligga och filosofera skulle vart hel okej för mig!

glömde min mössa i skolan också, hade ganska kul på hlr alla andra typ dregla väldigt mycke! har lite kkort som kmr upp på både hlr och mössa imorgon! men nu ska ja försöka sova, om det nu går!
Det märker vi!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0