Dagen efter den stora dagen...

Igår va det ju alla hjärtans dag, det var väldigt mysigt.

På dagen va jag på stan med mamma och kollade hon shoppa loss som vanligt
jag va jätte trött eftersom ja spendera natten hos Maria och vakna typ 9 för hennes mamma hosta ihjäl sig haha ialla fall så köpte jag bara en almanacka :p

 Mamma ville köpa en ceannis väska till mig men vet inte riktigt hur jag känner för dom.. så får tänka på saken



på kvällen kom älsklingen till mig iaf och vi gjorde middag, hyrde film och köpte onyttigt och bara myste :)

Är ensam nu eftersom Anna är e sälen och ska vara där i 9 veckor så nu blir det att bo själv i stora lägenheten :(

Men men nu kommer Josefin snart hit etersom vi ska plugga och förhoppningsvis koma en bra bit på vägen med vårat projekt arbete!

Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

haha din jävel skyller på min morsa! :D. Blä har tråkigt :O hur länge ska ni plugga :O ?

2010-02-15 @ 12:45:06
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0