herreguuud vilken stress!

är hemma en snabbis för att gå ut med vovven och så sen skall jag tillbaka till skolan och ha HLR (hjärt,lung räddning) på barn lektion, alltså vi skall lära oss hur man gör HLR på spädbarn och äldre barn, heimlich och så vidare ska nog bli kul ;)

har bokat en tid med en kvinnlig läkare angående vårat projektarbete Mötet är kl 8 imorgon bitti och det är en bit att åka så en jädrans tidig morgon blir det imorgon!
och hoppas på att det nu ska bli klart i tid! alltså på onsdag!
men det är bara att vänta och se, det blir nog inget livlig helg utan en plugghelg! tråkigt känns som livet bara består av sådana helger, men nu ä det slutspurten och inte så långt kvar, tar ju faktiskt studenten 4 juni :D

vi har fått våra studentmössor idag, min ligger kvar i skolan. Hade även beställt ett champange glas med mitt namn på,  jätte fint var det :D

ska slänga upp ett kort på det sen :D

nu kilar jag tillbaka till skola, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0