inte riktigt sportlov

fyyy tusan vilken dålig natt,

vakna av att ja hade mardrömm, är ju helt ensam hemma så sms älsklingen som tur va han vaken fast det va mitt i natten, perfekt tajming elr vad ;)

Sen typ halv 8 är det ngt utlänskt nr som ringer mig 2 ggr och blir galen för vill sova!
sen när jag typ nästan somnat smsar mamma vid 8 eftersom det är min namnsdag idag!
och sen kom Aramis och skulle gosa, börja spinna och jag blev galen och putta bort honom, sen la han sig vid mitt ansikte och börja snarka, det va ju mycket bättre!
sen fick jag faktiskt sova till kvart över 9 då min vovve tyckte det var dags att gå ut i snön!
inte världens bästa skönhets sömn!

så fram tills nu har jag städat som en galning vart ute ett antal ggr med hunden och nu väntar jag på josse eftersom vi skall plugga, vilket vi kommre göra varje dag denna veckan... så inget lov här inte.


Har hittat en ny go låt

Kevin Rudolph - I made it



Kommentarer
Postat av: J'Licious

www.JLlicious.blogg.se, check it out ;)

2010-02-16 @ 21:55:38
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Maria

men döh gay du kan ju inte plugga å ha dig hela lovet:O får fan träffa mig:O

2010-02-16 @ 22:10:00
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0