jullan gullan

När jag får barn ska jag inte döpa dom till typ Greta, eller asså man vill ju inte vara en faktor till att dom blir mobbade. Asså typ döpa sitt barn till Rune eller Gunnar? eller Hans eller ah you name it! så jävla elakt det räcker väl med att man kanske får en ful unge behöver ju inte spä på med att typ döpa ungen till Ulla för alla vet va det rimmar på och små barn kan vara väldigt elaka!!! haha *humor*

titta på mitt namn bara.... Julia, jullan! omg den enda som får kalla mig det är marias pappa (och maria ibland när hon jävlas) haha bara för han gjort det sen vi börja umgås

idag är semle dagen!!!!!! men har inte ens käkat en endaste liten semla även fast det är bland det goaste som finns! med massa grädde ;D 

Och har spenderat dagen helt ensam och ingen har firat min namnsdag med mig, har bara fått några fjuttiga sms :(


har fått hem ett piller som heter vitalslim som gör att kroppen tar upp mindre fett och resten.. ja det åker med hela vägen till toan :D haha får se om det funkar har bara prova på till typ 2 veckor elr ngt sånt :p
men jag är ju inte världens smartsate kände jag när jag nu läste på förpackningen, man ska ju ta 2 tabletter  sammtidigt fast jag bara tagit 1 haha ojoj, nu får jag börja om imorgon igen!









Kolla in min goran och hennes blogg! MariaLiljeblad.blogg.se



men men nu ska man ut med vovven sen är red dragon på tv får väl underhålla mig själv genom tv, hatar att vara ensam klättrar på väggarna, kommer va ensam i 9 veckor :( det gillar jag icke!

Kommentarer
Postat av: Maria

har ränn skitan kommit än :O:O hört att man får de av sånna tabletter :O:O

2010-02-18 @ 15:41:43
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/
Postat av: SVAR

HAHAHAH nej faktiskt inte, allt är som vanligt;) haha

2010-02-18 @ 20:52:22
Postat av: Maria

haha om de fungerar utan att få rännskita vill ja testa :O men får du rännskita hoppar ja över de!

2010-02-18 @ 21:09:56
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0