krassligt värre

vaknade upp hos darl och fick veta att inga tåg gick! hur skulle jag komma hem?  fick ringa mammsen och hennes man kom och hämtade mig :) very nice

idag har jag inte gjort något, känner mig krasslig(som resten av dagens ungdomar undrar jag hur det stavas?)
eller ah nästan ingen, var och sola får öka lite nu så man inte ser ut som en blek röd (typ räka)liten tös på balen haha det är ungefär 3 månader kvar men man vill ju bygga upp en snygg bränna som sagt. Nu ligger jag i sängen och kollar på The city.

 Så här ser det ut där jag solar!


måste tyvär meddela att jag såg det sista Greys anatomy avsnittet idag och har inga fler att kolla på :( älskar verkligen det programet så det blir en liten tår i ögat. men inte långt kvar till den nya säsongen som börjar 3 mars och även desperate housewifes! :D

kom just på att jag glömt kolla på thug love :( buhu hade sett fram emot det sen jag kom hem. men har nog för mycket tankar i huvudet men idag kommer jag sova gott :)

nu skriver jag massa strunt men ikv blir det mys med mig själv och vovven + entourage =)

Hoppas denna jä*la snön försvinner snart man för fryster ju rumpan av sig när man är ute (ärligt talat)



ÄLSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0