morn morn

ligger hemma i mn säng och kollar på våra bästa år har tittat på det programet sen jag gick i ettan, asså inte ettan på gymnasiet utan första klass! det programet är gött gammalt haha ;) men bra om man följer det!

jag är seg idag ska inte till skolan börjar bli förkyld och har en hemsk huvudvärk. ligger här med de små djuren som sover så gött, ska nog palla mig upp och göra frulle nu. fast har ju faktiskt varit ute med lille hunden och det va svena kallt!

Förresten var det på matdagboken.se jag hade blivit medlem, hade tydligen skrivit fel hehe jätte bra hemsida som är helt gratis och den är hur underbar som helst, jätte bra om man vill gå ner men även finns det för de som vill ha kvar samma vikt och även de som vill gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0