OH MY GOSH!

Det slog mig hur sjukt mycket skolarbete jag har att göra!
Det stora projekt arbetet skall vara inlämnat nästa vecka och har sjukt mycket att göra pluss massa andra saker man bara varit lat med att inte göra!

så nu kommer ja tllbringa 3 dagar med att sitta som en bokmal i mina böcker eftersom vi har 2 dagarsledighet för att man skall kunna jobba med projekt arbetet!

hur ska man hinna? men man kan inte skylla på någon annan än sig själv för man varit lat och allt kommer i sista sekunden, man lovar sig varje gång att man inte skall sitta dagarna innan och plugga eller göra det efter det egentligen skall vara inne men varför sviker man sig själv hela tiden?
skärpning, är ett bra ord jag skulle behöva höra från någon!

Jag kommer bli sinnes! 3 dagar av något jag inte brukar göra... hmm får se hur det går haha men nu måste jag sätta igång! och ge hunden mat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0