onöödigt!

Skulle ju till skolan idag och fuxa lite saker men så klart va den stängd! på grund av risk för snö ras, men jag menar snön kommer ju inte smälta bort tills imorgon? :s weird skola!

sen när jag var påväg hem va det massa poliser + polis bilar på väg till redbergsplatsen (där spårvagnen åkte förbi) undra vad osm hänt såg ut som dom letade efter någon, häftigt! älskar drama och action får typ adrenalin kick utav att se poliser, ambulanser brandbil med ljud och sirener på :D haha

nu kollar jag på greys anatomy och inte långt kvar till nästa säsong börjar 3 mars :D

Undra om man skall göra middag och om man äter själv idag? så otroligt tråkigt, och på tisdag skall vovven med syster upp till sälen i dom kommande 2 mpnaderna så då blir det ännu ensamare:(

får sätta igång med någon rolig hobby typ som att sticka eller så haha, fast ska nog jobba på affärsplanen när jag är ensam så det faktiskt blir av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0