RÄDD!!

är jag för efterlyst alla jädra gubbar som jobbar där har sp jädrans bas röster så man skakar varje gång dom pratar typ, plus att det är läskig musik i eftertexten! har alltid tyckt det vart läskigt sen jag kmr ihåg och typ andra program med läskig slut musik! va väldigt rädd och paranoid när jag var mindre eller ah fram till 6an elr 7an!

Men men jag älskar äpplemos iaf! det är så jävla gott, det ör bra med gröt, flingor, I MUNKAR! och t.om. till kött! värdens bästa uppfinning creeds(?) till den som uppfann det!  försökte googla men fann inte svaret!!


JAG är så förbaskat irriterad seriöst har aldrig tidigare varit så besviken på tv:ns utbud!
antingen så är det förbaskat dans program med världens dåligaste kanal 5 för sändningen är den sämsta när det är sånt här väder  och det brusar å låter som alla sjunger och tom pratar falskt! sen är det 4 oftast alltid skit program så typ ingen idé att ens kolla. och till min räddning tänkte jag titta på 6:an eftersom de brukar ha roliga humor program NE då har någon bestämmt att det ska va svettiga karlar som springer runt å letar boll, JA fotboll! SUCK!!!!!!!
sen är det jävla me or the dog lixom Seriöst skaffar man inte hund för man klarar ansvar? seriöst har man fuckat upp en hund så är det ju fan ens egna fel? min hund är en mattegris(ist för morsgris) och gnällen som en jävla whiner men inte fan klagar ja till ett jävla program lixom där en överarbetad agility tränare tror den kan komunnisera med hundar!!!!!! fast den där cesar är duktigt tkr jag!! sen alla jävla csi och ncsi och fbi å jävla skiten hit å dit! SERIÖST DET SKULLE INTE SKADA OM DOM SLÄNGER IN ETT LITET AVSNITT MED SCRUBS!



kom inte och säg att jag är negativ eller något för det är jag inte har bara en dålig dag och vet att jag mpste sova men har ingen lust att varken sova eller dra till skolan imorgon att ligga under täcket hela dagen skulle passa mig utmärkt men NEJ det funkar ju inte så!


nu ska jag försöka hitta ngt kul på tv annars får man popp a pill å sova!


GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0