Sitter hos Maria!

Vi har precis kommit igång med våran affärsplan, vi har även myst & ätit chips :)

våran affärs ide är något vi har pratat om i några år nu, eftersom vi tar studenten till våren så tycker vi att det passar bra att påbörja projektet, det är ännu hemligt så man får allt vänta  med att se va det är för något ;)

förresten så har jag antagligen sommarjobb och även lite jobb innan sommaren :)

snart dags att kolla på bal + student klänning, har ingen aning om vad jag vill ha, det enda jag vet är att jag vill att den ska vara fin :) hehe

nu ska vi fortsätta spåna om våran affärside och se hur vi ska påbörja och utveckla det hela!


Kramiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0