Tuff dag

igår va en galen dag, började med att man åker till Max me killen och carl, och börjar dricka och gör en as go middag ;) sen åker vi hem till mig vilket va helt oplanera, så kommer även Josefin och Jenny(tror jag, kmr inte ihåg va hon hette :o )  så drak vi här å hade sköj, sen skulle i till en krog som ligger 10 min här ifrån men nej då fick man inte komma in fr man hade druckigt liiiiiite för mycket haha, det hela slutade med att jag gick i strumplästen hem och Oscar gick och prata med mamma i telefon eftersom jag skällde bara på henne när vi prata! haha + grannarnas klagomål som vanligt!

idag har ja iaf vart på allum med maria och shoppat smink ett par platta stövlar och en randig tröja ;)

egentligen skulle jag och hjärtat gått på bio men e så jävla seg så vi ska nog köpa kinamat å mysa här hemma ist :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0