känns som jag bor på ett zoo!

Ligger i sängen som jag gjort sen jag kom hem från skolan, provet gick inte så bra men man får hoppas på det bästa!
har sjuuuuuuukt ont i huvudet igen, känns som att mina ögon ska ploppa ut, tror det är migrän :s Uschanimej!

på tal om zoo så är ju Nisse (min hund) hemma igen och det är hudar och katter runt fötterna så det känns som ett zoo!

hämta ju mitt paket igår, bikinin var för liten på överdelen så har beställt en större men jag ska bannemej ha den så sparade underdelen så nu kan jag inte skicka tillbaka den hahah det är sååå fult med olika delar på bikinin!
fick lite underkläder oxå!




ikv kmr dating in the dark, desperate hpuswifes och sist men inte minst cougar town! :D detta har gjort min kväll dag vecka! älskar Christa Miller!!!!!!!! hon är gött snygg älskar när hon spelar jordan i Scrubs! :D hihi

 


ikv är jag all alone, men det kan vara ganska skönt faktisk, inte behäva stressa för man ska göra något, tänkte gå och lägga mig men kom ju på att ja höll på att glömma mina favvo program huuuääh!! haha hur kan man glömma något man gillar?

och happy happy märks att det är vår för jag har ett leende på läpparna och är väldigt pratglad :D

eftersom min syster lånat mitt kort för hon tappat sitt egna så hon ska kunna ta ut pengar kan jainte köpa något gott :(
nu ska ja gå och kolla i köket om det finns något man kan ha som gottgott ikv :D

PUss å kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0