Skolan ligger längst bak i huvudet!

sitter och försöker göra det sista på projektarbetet eftersom det skall vara inne imorgon!
det känns som allt man lart sig i skolan med att göra rapport inledning bakgrund sammanfattning bla bla bla ligger längt in i huvudet och man orkar verkligen inte plocka fram det!

Jag lngtar så otroligt mycker efter vår och sommar så det är inte klokt!
idag är det så fiiint väder ute så funderar på att ta en lång promenad men det ä så tråkigt att gå själv och alla andra är i skolan!

förresten gick jag och Anna till ica imorse så har redan fått en liten promedad!
men känns så tråkigt att bara ligga inne och kasta bort en dag med bra väder när man är van vid regn

Anna har åkt tillbaka till Sälen nu iaf och tagit med sig Nisse, ganska skönt att vara hund fri, men nu har man ju ingen ursäkt att faktiskt gå ut och röra på fläsket haha!

så otroligt lat är man! kanske skulle diska ist, skulle behövas det med!

Jag vill se Alice i underlandet på bio! ska försöka få med mig Maria tror vi skulle gilla den båda 2 ;)
Johnny Depp är ju med och han är sjukt bra på att spela skumma människor haha :D
 
Nu skall jag försöka ta tag i något behäver städa och tvätta! latheten kommer och biter en i rumpan när man bor själv :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0