tror de måste ta och bli vår snart!

Är så sjukt trött på morgonen så det inte är sant, imorse stängde jag av mobilen så ingen skulle ringa och väcka mig men det gick ju inte så bra när syrran kom och väckte mig kl 9! haha så blev inga 2 första lektioner, får se om ja ska på min körkortsteori eller om ja ska va hemma och gosa med min vovve :)

ikv ska jag till min darling! ;D myyys
ska nog gå en långpromenad med vovven och hämta ut min skinjacka som kommit på posten :) hoho

ikv kmr greys anatomy! och känner at jag är mycket tankespridd och vet inte va jag mer ska skriva! haha
puss

Kommentarer
Postat av: OscarHenning

Älskling det stavas "skinnjacka" :D Älskar dig ;)

2010-03-26 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0