Tröttis

ligger i sängen helt utslagen, jätte ont i huvudet och är helt seg!

kunde bannemej inte somna igår och inte blev det bättre när jag drömde att vi var tvugna att ge bort våran lille vovve nisse och han som fick ta hand om Nisse döpte om honom till Scott :o Jag blev så ledsen så jag kidnappa tillbaka Nisse när mannen var på ett bröllop! nu saknar jag nisse jätte mycket och vill att han ska komma hem från Sälen!!!!



Sen drömde jag mardröm om vampyrer (som vanligt) så har inte blivit mycket sömn för mig såhar bara legat i sängen hela dagen och inte gjort ngt bara kollat på tv

ikv ska jag till mamma färga håret och lite så, efter studenten ska jag klippa håret kort och det ska få bli ljusare!



Igår var jag och mamma och fika på le pain francais, käka en salami brie baguette och cola till frukost mums
eftersom mamma varit på en liten bröllops resa så fick jag örhängen och en ring :) i silver oc swarowski stenar! yeey ;D orkar inte ta kort för har ingen bra kamera men ska ta hem en kamera från mamma !
Nu har jag ap ont i huvvet så ska försöka sova lite innan mamma kmr och hämtar mig!

Kramisaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0